انتشار قرارداد 14.5 میلیاردی ماریو بودیمیر/ پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس چگونه بسته می‌شود؟+قرارداد

ورزشی / فوتبال ایران

۱۵:۴۹ ۱۳۹۹-۱۱-۱۳
 

انتشار قرارداد 14.5 میلیاردی ماریو بودیمیر/ پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس چگونه بسته می‌شود؟+قرارداد

باشگاه پرسپولیس در شرایطی باید حدود 14.5 میلیارد تومان به مهاجم اسبق خود پرداخت کند که تا نقل و انتقالات زمستانی فرصت زیادی ندارد.

انتشار قرارداد 14.5 میلیاردی ماریو بودیمیر/ پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس چگونه بسته می‌شود؟+قرارداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر پرونده بودیمیر و مطالبات این بازیکن است. بازیکنی که در زمان حضور برانکو در پرسپولیس با این باشگاه قرارداد بست اما عملکرد قابل قبولی نداشت.قرارداد ماریو بودیمیر با باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت ایرج عرب به ثبت رسیده و این بازیکن در تاریخ 23 بهمن ماه سال 97 اولین تمرین خود را با سرخپوشان انجام داد.

وی در زمان حضورش در پرسپولیس در لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رساند و در نهایت راهی  لوکوموتیو زاگرب شد و سپس برای دریافت مطالبات خود از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد.

این درحالی است که بارها رسانه ها به این اشاره کردند که این بازیکن در آستانه فسخ است و بابت طلبش مدعی می شود اما باشگاه نسبت به این موضوع بی توجهی کرد.

حال ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت مطالبات این بازیکن به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس باید رقمی حدود 14/5 میلیارد تومان( 500هزار یورو) به این بازیکن پرداخت کند.

پیش از این اعلام شده بود اگر این باشگاه در تاریخ مقرر این پول را ندهد پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته می شود اما امروز هنوز فیفا نامه رسمی بابت بسته شدن این پنجره به پرسپولیس نزده است. در واقع وکیل بودیمیر تا زمانی که به فیفا بابت این موضوع اطلاع رسانی نکند این اتفاق رخ نمی دهد.

مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس به دنبال تهیه پول هستند و با وکیل این بازیکن هم در ارتباط هستند تا حسن نیت باشگاه برای پرداخت پول را نشان دهند.

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس هم امروز به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما مکاتبه جدیدی با بودیمیر و وکیلش نداشته ایم و اتفاق جدیدی هم رخ نداده است. نامه ای درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دریافت نکرده ایم اما در آینده باید درباره این قراردادها مفصل صحبت کرد.هواداران فعلا نگران بسته شدن پنجره نباشند زیرا تمام ارکان باشگاه از تمام ظرفیت های مالی، اعتباری و ارتباطی خود استفاده می کنند تا هرچه سریع تر این بدهی پرداخت شود و مشکلی برای نقل و انتقالات مان پیش نیاید و بتوانیم بازیکنان جدید خود را ثبت کنیم.

مسئله ای که ایجاد ناراحتی می کند این است که چرا باید کار یک باشگاه به جایی برسد که برای محروم نشدن دست به دامن بازیکنی باشد که از نظر کیفیت به هیچ وجه در اندازه سرخپوشان نبود و همان موقع هم که این بازیکن کروات جذب شد انتقاداتی به نحوه جذبش  و اینکه چرا برانکو چنین مهاجمی را تایید کرده وارد شد اما هیچ گاه کسی در باشگاه پرسپولیس در مورد این موضوع، ابهامات را برطرف نکرد.

در هر صورت باشگاه پرسپولیس برای رهایی از کابوس بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش که از روز دوم اسفند ماه آغاز می شود( 17 روز دیگر) باید این مبلغ سنگین را به حساب این بازیکن واریز کند.

تصویر قرارداد بودیمیر با پرسپولیس را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

هفت گردون
 
 
خودروی هیوندای آزرا گرنجور را از سایت دیوار بخرید!
ادامه مطلب
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شدپیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
 
 
Captcha
 
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
شاهکاری دیگر از دلال کروات
Hamidدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
خدا رو شکر پیام تون با موفقیت به بابا مسعود رسید! فقط شماره کارت رو آماده کنین و منتظر باشین. همین که به مشکل میخورن فرتی قرارداد رو تو فضای مجازی پخش میکنن تا هوادارا به وزیر فشار بیارن و بابا مسعود از زیر سنگ هم شده پولش رو جور کنه!
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
در کشور خودش نهایتا صدهزار میگیره اینجا پانصدهزار
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
هیچ وقت امضاکنندگان اینجور قراردادها محاکمه نمیشوند
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
پونزده میلیارد واسه یه گل؟! به من 10 میلیون بدن 10 تا گل برای تیمهای ایرانی میزنم
فرهاددوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
سندی دیگر بر این ادعا که دلال کروات در این چند سال با حمایتهای وزارت تا تونسته از بیت المال برده و خورده و با خیالی راحت حرف از جامهای پاک می‌زده تازه الان میشه فهمید منظور اون دلال کروات از جامهای پاک چی بود.
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
فقط نزدیک 30 میلیارد تومن تو این دو سه سال به بودیمیر و یحیی پول دادن تازه این دو نفرو بعضی از قرمزدوستان قبول ندارن و میگن در حد پیروزی نبودن و نیستن وای به برانکو و بیرانوند و رسن و ..... چقدر اونا گرفتن خدا عالمه
ناشناس در پاسخ ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
- ۱۱ میلیارد نادری - ۱۲ میلیارد مرادمند - ۲۱ میلیارد دیاباته و... با یه حساب و کتاب ساده مشخص میشه ۱۵ درصد دریافتی بازیکنای صنعت نفت کیسه تهران که بهش معترضن از کل قرارداد خیلی از بازیکنای دیگه تیمای لیگ برتری بیشتره ❗️کیسه در دو سال اخیر با ۱۱ بازیکن خارجی تسویه حساب کرده و با پرداخت طلب شفر قراره غرامت چونی هم پرداخت کنه، پرداخت ۲۱ میلیارد طلب دیاباته (طبق گفته محمود ..ی) بماند ❗️مدیران سلطانی‌فر از همون روشی که مدیرای کیسه برای پرداخت بدهی‌هاشون استفاده میکنن بدهی ها رو پرداخت کنن. پاداش آسیایی پرسپولیس فقط و فقط باید صرف تقویت تیم و جذب بازیکنان باکیفیت و تاپ در تمام پست‌هایی بشه که بهترین‌هامونو فراری دادن
 
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
۱۴میلیارد به یک فوتبالیست در شرایط تحریم از جیب بیت المال ؟؟؟!! البته به قول آقای رییسی :::: هاضمه جمهوری اسلامی فساد و تبعیض را نمی پذیرد ! آره آقای رییسی نمی پذیرد بلکه تولید می کند !!!
نادردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
این قرار داد بودمیر برای 2 سال پیشه رسول پناه خیلی راحت می تونست با پول فروش بازیکنان پول این رو بده اما به راحتی بازیکنان رو رایگان فروخت
قرمز به رنگ خوندوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
من به عنوان یه پرسپولیسی حاضرم زندگیمو بفروشم تا این پنجره باز شه، من از همون اول میدونستم برانکو دلاله.
بهزاددوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
ببین پول بیت المال چگونه حبف و میل می شود؟؟
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
با همین هوچی گری ها در رسانه ها بدهی های میلیون دلاری این باشگاه از جیب بیت المال پرداخت میشه و استقلال برای صد و دویست هزار دلار بهترین مربی و بازیکناش رو از دست میده و بدون بازیکن میره آسیا!!این چه عدالتیه!!؟
امیر در پاسخ ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
حالا اسیا که نهایت عین بیست سال اخیر حذف میشدین بازم.کسی ندونه فکر میکنه هرسال یک پای فینال بودین که امسال با ناجوانمردی حذف شدین! درباره عدالت هم امسال که شیخ میلیون دلاری همیشه مصدومتون موند میلیچ هم دارین برمیگردونین دیگه مشکل کجاست؟استرا هوچیگر بود و شماره حساب مسدود داد به ما چه؟
 
ناشناس در پاسخ امیردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
اولا اگر به بیست سال اخیر نگاه کنید استقلال در آسیا بهتر بوده دو دوره با حمایت عجیب و غریب و شانس و اقبال و ..رفتین فینال اگر استقلال بازیکنهاش رو داشت راحت قهرمان این فصل لیگ قهرمانان بود چرا که تیمی که به راحتی در جام حذفی بردش رفت به فینال !!
 
ناشناس در پاسخ ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
امسال دبگه بازیکنان تون دارید برید واسه قهرمانی خخخ تو لیگ داره بهانه ها تون شروع میشه بعد... امسال تولیگ واسیا دیگه هیچ بهانه ای ندارید
 
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
و استراماچونی ای که به خاطر ۱۹۰ هزار دلار ده تومنی از استقلال رفت...
مهدیدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
حیف پول بیت المال که صرف این فوتبال میشه، من جد و آبادم کل عمرمون هم کار کنیم اینقدر پول نمیتونیم در بیاریم، خدارو خوش میاد اینقدر پول مفت بدید به یه بازیکن؟ اونم تازه زیاد بکارتون نیومد و سریع رفت؛ تا حرفی هم بیایم بزنیم یه عده نادون میگن استقلال اینطوری پرسپولیس اونطوره؛ بحثم استقلال پرسپولیس نی، بحثم تماما تیماس، بحثم فوتبال ایرانه؛ بحثم عدالته، بیت الماله.
علیدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
بابامسعود کجایی بدو تیمت محروم شد الان میاد مشکلو حل میکنه .
اصغر اکبریدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
این پول باید توسط هواداران پرداخت شود. نه بیت المال.
ناشناس در پاسخ اصغر اکبریدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
اره همونطور که بدهی کیسه توسط هوادارنش پرداخت میشه فصل قبل شخص وزیر۵۰۰هزار یورووبه کیسه داد
 
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
از زمانی که سلطانی‌فر پاشو به ورزش این مملکت گذاشته، این دومین محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالاته، طی چهار سال! واسه یه تیم بسیج ملی تشکیل میشه یه تیم هم بخاطر مشکلات مالی محرومیت رو قبول میکنه!
ناشناس در پاسخ ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
بذار عرق حمایت وزیر برای پنجره بسته استقلال تو لیگ قهرمانان توسط وزیر فراری دادن سرمربی استقلال خوش بشه بعد حرف بزن! پول برانکو ندادین اما با دوجین بازیکن رفتین آسیا لیگ بدون مشکل رفتین بازی کردین در حالی پنجره استقلال بازی با مس بسته بود!خودتون مونید چه جوری از منجلابی اتهامات خارج بشین!ضمنا پنجره لنگ تا ۲ اسفند که فصل انتقالاتیع باز میشه چون علاوه بر بابا مسعود بابا آذری جهرمی ام دارین مثل ۳۰میلیارد هبه با یه تلفن توسط همراه اول دوهفته بعد واسه اینترنت سیستان رفته مجلس بهانه بودجه آورده! در مورد محرومیت واسه جعل قرارداد بوده نه محرومیت مالی؟فقط در منجلاب دست و پا میزنید:))
 
ناشناس در پاسخ ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
تیمی که طلب، بویان، شفر، بازگشت استراماچونی و تمدید ۴ برابری قراردادها رو همزمان انجام میده طبیعیه که با یه کارگزار صد میلیاردی مشکلش حل نمیشه باید گروهی بیان برای ساپورت این تیم فراقانونی! مازیار ناظمی: قصد داشتیم استراماچونی را با اقدامات قضایی ممنوع الخروج کنیم تا پولش را در همین ایران بدهیم! بعد از ۵ هفته عدم نتیجه‌گیری می‌خواستند استراماچونی را برکنار کنند اما وزیر ورزش اجازه نداد!!! :)) ۱- ورود امورخارجه تا بانک مرکزی برای بازگشت استرا ۲‌- اختصاص ۵۰۰ هزار یورو ارز دولتی به استقلال ۳- انتصاب مدیرانی که به رغم تلاش و غیرت تیمی که به فینال رسید به دلیل مسائل مالی حتی یک بار توان حفظ بازیکنانش را نداشت ۴- تنها یکسال پرداخت ۴۰ ملیارد به خارجی‌های استقلال ❗️کیسه در دو سال اخیر با ۱۱ بازیکن خارجی تسویه حساب کرده و با پرداخت طلب شفر قراره غرامت چونی هم پرداخت کنه، پرداخت ۲۱ میلیارد طلب دیاباته (طبق گفته محمود . ) بماند، کیسه چجوری تونست تو ۲ سال اخیر بدهی این بازیکنارو پرداخت کنه و مانع از باز شدن پرونده در CAS بشه؟ مگر از AFC پاداش گرفتن؟ از همون روش هم بایدبدهی پرسپولیس پرداخت بشه از زمانی که سلطانی‌فر پاشو به ورزش این مملکت گذاشته، این دومین محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالاته، طی چهار سال! واسه یه تیم بسیج ملی تشکیل میشه یه تیم هم بخاطر مشکلات مالی محرومیت رو قبول میکنه
 
ناشناس در پاسخ ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
تیمی که طلب، بویان، شفر، بازگشت استراماچونی و تمدید ۴ برابری قراردادها رو همزمان انجام میده طبیعیه که با یه کارگزار صد میلیاردی مشکلش حل نمیشه باید گروهی بیان برای ساپورت این تیم فراقانونی! مازیار ناظمی: قصد داشتیم استراماچونی را با اقدامات قضایی ممنوع الخروج کنیم تا پولش را در همین ایران بدهیم! بعد از ۵ هفته عدم نتیجه‌گیری می‌خواستند استراماچونی را برکنار کنند اما وزیر ورزش اجازه نداد!!! :)) ۱- ورود امورخارجه تا بانک مرکزی برای بازگشت استرا ۲‌- اختصاص ۵۰۰ هزار یورو ارز دولتی به استقلال ۳- انتصاب مدیرانی که به رغم تلاش و غیرت تیمی که به فینال رسید به دلیل مسائل مالی حتی یک بار توان حفظ بازیکنانش را نداشت ۴- تنها یکسال پرداخت ۴۰ ملیارد به خارجی‌های استقلال ❗️کیسه در دو سال اخیر با ۱۱ بازیکن خارجی تسویه حساب کرده و با پرداخت طلب شفر قراره غرامت چونی هم پرداخت کنه، پرداخت ۲۱ میلیارد طلب دیاباته (طبق گفته محمود . ) بماند، کیسه چجوری تونست تو ۲ سال اخیر بدهی این بازیکنارو پرداخت کنه و مانع از باز شدن پرونده در CAS بشه؟ مگر از AFC پاداش گرفتن؟ از همون روش هم بایدبدهی پرسپولیس پرداخت بشه واسه یه تیم بسیج ملی تشکیل میشه یه تیم هم بخاطر مشکلات مالی محرومیت رو قبول میکنه
 
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
پیدا کنید دلال این بازیکن را
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
یعنی یک سری ادم وطن فروش به این جماعت خارجی یاد دادن که می تونید برید ایران و با توجه به قراردادهای بی سوادانه و احمقانه ای که نوشته میشه پول مفت از این ها بگیرید در همه پرونده های قراردادهای فوتبال در ایران حق با ماست ولی در نهایت طرف با زرنگی در قرارداد و در نهایت رذالت از بیت المال ایران پول خودش را می گیرد. همه این مدیران فوتبال را با لگد باید پرت کرد بیرون که بعد از این همه سال یک قرارداد نمی توانند بنویسند
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
تیمی که پول اسپانسر و حتی پاداش آسیایی رو پیش خور کرده و ۲۰ میلیارد هم از اسپانسر استقلال تحت فشار جهرمی برداسته این پول رو از کجا میاره؟
کیان در پاسخ ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
تشکر بسیار.خداروشکر استقلال اینقد این سالها درامد داشته که حتی 20 میلیارد هم داده پرسپولیس.توهمی که شما میزنید خود توهم اینجوری نیست.خدایی دمت گرم خندیدیم.پاداش 2 میلیون دلاری فینال دو سال پیش مشخص نشد چی شده(میگن دادن به استقلال) بعد میای میگی همه درامدها پیش خور شده.فقط پاداش این فینال بیشتر از تمام هزینه های یک فصل پرسپولیس بوده.شما برو به تیم خودت بچسب که با این دریافتی های زیاد هنوز به ده درصد دریافتیشون نرسیده.
 
ناشناس در پاسخ ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
پرسپولیس پول اسپانسر پبش خور نکرده یه۳۵میلیارد ویه۵۵میلیارد طلب داره باید بهش بدهند درضمن پول پاداش های اسیایی هم سرجای خودش هست اون هم خواهیم گرفت اون پرسپولیس نبود که جهرمی بهش پول داده بلکه۳بار اون به اساقلال داده درضمن دبگه نبینم بیای اینجا یه مشت دروغ ببافی اول فصل گفته بودبم بهانه ای ندارید
 
ناشناس در پاسخ ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
پول پرسپولیس صرف هزینه های بالای شفر، میلیچ،دیاباته ، نادری ، و .... شده وگرنه برای پرسپولیس تا حالا هیچ گونه بدهی معوقی ایجاد نشده بود.
 
ناشناسدوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
این پول رو باید از مدیرانی که قراردادربستن بگیرن

پر بازدید ها

 
 
 
 
 
 
 
 
 

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1399برچسب:, | 19:37 | نویسنده : جوادصادقی چیگانی |